Vaše výdejní místo Zásilkovny:
(+420) 721 821 903
Váš košík je prázdný

KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE NAD 1.000KČ DÁREK

 Vážení zákazníci, 

zboží odesíláme do 1-3 pracovních dnů od objednání. 

 

O předání zásilky dopravci vás informujeme e-mailem.

 

Pokud potřebujete zboží doručet do určitého data, napiště to prosím do poznámky v objednávce!!!

Úvod » Doprava zboží

Doprava zboží

 

Možnosti doručení:

Přepravní společností PPL - doručují až 98% zásilek následující pracovní den od převzetí zásilky do přepravy

Zásilkovna - výdejní místa - doručení může trvat déle - běžně cca 2 pracovní dny od převzetí zásilky do přepravy

(Na Slovensko nedodáváme)

 

Platba:

Převodem na účet - platba předem: 49 Kč (můžete poslat potvrzení o platbě na e-mail)

Dobírka (PPL) - platba při převzetí balíku: 149 Kč 

Dobírka (Zásilkovna) - platba při převzetí balíku: 99 Kč 

 Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Standardní odeslání v průběhu 1-3 pracovních dnů. Aktuální termín odeslání si můžete ověřit e-mailem nebo na online chatu.

 

O předání zásilky přepravní společnosti PPL nebo Zásilkovně jste informování automaticky emailem.

 

 

Zásilkovna - Kde všude si můžete zásilku vyzvednout?

Zásilkovna vás bude informovat o tom, že máte balíček připraven k vyzvednutí (sms a e-mailem)

 

Důležité upozornění - na Zásilkovnu neposíláme zboží, které je nadměrné a dlouhé - např. čarodějnické koště, rybářský metr atd...

 

OSOBNÍ ODBĚR - PPL ParcelShop

Možnost doručení balíčku - osobní odběr pomocí PPL ParcelShopu- zvolte v pokladně - ceny stejné jako za doručení domů.

V případně zájmu napište žádost o doručení na konkrétní ParcelShop do poznámky v objednávce.

PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

Kde všude si můžete zásilku vyzvednout? 

 

MINIMÁLNÍ CENA OBJEDNÁVKY JE 139 Kč vč. DPH (bez dopravného)

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození.

Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo zkontrolovat obsah zásilky za přítomnosti doručovatele. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku na

tel. +420 721 821 903. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.

 

 

Proč nakupovat v nákupní galerii NETSHOP 007?
  1. Velký výběr kvalitního zboží
  2. Prestižní certifikát ověřeno zákazníky - nakupování u nás je bezpečné
  3. Nízké ceny poštovného
  4. Online pomoc s nákupy
  5. Případné reklamace vyřizujeme okamžitě 721 821 903

Provozovatel: MK NETSHOP s.r.o., Komárovská 666/3, 61700 Brno, IČ: 07142641, DIČ: CZ07142641

Mapa webu: sitemap |  RSS: RSS |  Napište nám

TOPlist