Vaše výdejní místo Zásilkovny:
(+420) 721 821 903
Váš košík je prázdný

KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE NAD 1.000KČ DÁREK

 Vážení zákazníci, 

zboží odesíláme do 1-3 pracovních dnů od objednání. 

 

O předání zásilky dopravci vás informujeme e-mailem.

 

Pokud potřebujete zboží doručet do určitého data, napiště to prosím do poznámky v objednávce!!!

Úvod » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu Netshop007

 

MK NETSHOP s.r.o.

Miloš Kryštof - jednatel

Komárovská 666/3

617 00 Brno - Komárov

 IČ: 07142641

 DIČ: CZ07142641

 Odpovědná osoba a kontakt

 Hana Kryštofová

 721 821 903

 

Obchodní podmínky

 

1) Objednávka, Poskytování dat, nabídkové emaily

"Prohlašujeme, že nám poskytnutá data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Netshop007 a nebudou poskytnuty třetím osobám (vyjma osob uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů) ani jinak zneužity. Potvrzením objednávky souhlasíte se zasíláním nabídkových emailů z internetového obchodu firmy Netshop007, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

 

Nakládání s poskytnutými osobními údaji podléhá Obecnému nařízení o ochraně osobních údajů (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679.

Nabídkové emaily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých emailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek emailem můžete kdykoliv zrušit na emailové adrese:info(zavináč)netshop007.cz, nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

 

 2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

 

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit prostřednictvím webové stránky.

O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – emailem.

 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

 Objednávku lze zrušit ze strany kupujícího do 24 hodin od odeslání objednávky. Zrušení objednávky můžete poslat emailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, email a číslo objednávky.

V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po kupujícím požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. (Může být také požadovaná náhrada nákladů spojená s vyřízením objednávky u přijaté a zrušené objednávky bez expedice).

 V detailu každého výrobku je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

 3) Druhy dopravy veřejnými přepravci

 Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou PPL.

 Dopravné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 49 Kč (platba předem) nebo 149 Kč (platba při převzetí-dobírka).

 Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy a je uvedena včetně DPH.

 Pokud je zásilka viditelně poškozena nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce zboží. Za škody vzniklé při přepravě nenese prodávající odpovědnost.

 

Zboží doručováno na výdejní místa Zásilkovny.

 Dopravné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 49 Kč (platba předem) nebo 99 Kč (platba při převzetí-dobírka).

 Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy a je uvedena včetně DPH. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí!

 Důležité upozornění - na Zásilkovnu neposíláme zboží, které je nadměrné a dlouhé - např. čarodějnické koště, rybářský metr atd...

 

O odeslání zásilky je kupující informován emailem.

 

 4) Záruka

 V zásilce vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Záruční lhůta je 24 měsíců.

 

 5) Reklamace zboží

 V případě, že věc při převzetí kupujícím vykazuje vadu ,má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit.

 

 6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

 Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující v souladu s § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu přijetí odstoupení od smlouvy.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že prodávajícímu zboží odeslal.

 Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvymusí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.

 

 7) Doručení a dodací podmínky

 Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

 

Jak postupovat při vracení zboží:

 Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu Českou poštou.

 

Jak zásilku připravit

 Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

 

 8) Způsoby úhrady

 Způsob úhrady zboží , lze vybrat před výběrem dopravy.

 Platba převodem – při výběru této možnosti obdržíte podklady k platbě e-mailem se všemi údaji k platbě.  Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet

 Dobírka – objednané zboží Vám zašleme dopravcem a při převzetí toto zboží uhradíte.

 

 9) Reklamace

 V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

 

 10) Reklamační řád

 Zboží, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předáno k posouzení bez zbytečného odkladu po zjištění závady, musí být čisté a s popisem závady, případně označeným místem závady.

 Jak postupovat

 

a) V případě reklamace pošlete zboží zpět doporučenou zásilkou České pošty. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího.

 Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

 b) Ihned po obdržení zboží obdržíte informace o převzetí zboží

 c) Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

 d) Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena, dle volby kupujícího.

 f) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

g) Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

h) Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

i) O vyřízení reklamace budete informováni emailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

 

 Pokud žádáte opakované poslání vámi objednaného zboží z důvodu nedoručení na adresu Vámi uvedenou, účtujeme dopravné.

 

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

 

 

Váš Netshop007

 

 

 

Obchodní podmínky jsou platné od 14.9.2018 do odvolání.

 

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

Proč nakupovat v nákupní galerii NETSHOP 007?
  1. Velký výběr kvalitního zboží
  2. Prestižní certifikát ověřeno zákazníky - nakupování u nás je bezpečné
  3. Nízké ceny poštovného
  4. Online pomoc s nákupy
  5. Případné reklamace vyřizujeme okamžitě 721 821 903

Provozovatel: MK NETSHOP s.r.o., Komárovská 666/3, 61700 Brno, IČ: 07142641, DIČ: CZ07142641

Mapa webu: sitemap |  RSS: RSS |  Napište nám

TOPlist